ראשי » עסקים » טיפים להשכרת משרדים לסטארטאפים

טיפים להשכרת משרדים לסטארטאפים

אתם מרגישים שעכשיו זה באמת קורה, והרעיון שלכם רוקם עור וגידים? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים, בין היתר, משרדים לסטארטאפים. האמת היא, שמדובר על עולם ומלואו, כי האפשרויות רבות מאוד. עם זאת, חשוב שתבינו: לא כל משרד באמת יתאים לכם. כתוצאה מכך שלמשרד יש השפעה משמעותית ביותר על עתיד הסאטרטאפ שלכם, כדאי יהיה להשקיע מחשבה בבחירתו. אתם מתלבטים מה יתאים לכם ואיזה פרמטרים לקחת בחשבון בבחירת המשרד? המאמר שלפניכם יעשה לכם סדר דברים.

טיפים להשכרת משרדים לסטארטאפים
בתמונה: משרדים להשכרה

משרדים לסטארטאפים שנמצאים בלוקיישן הכי טוב

אם ננסה להבין מה חברת סטארטאפ צעירה צריכה, אנחנו נראה שרושם טוב זה חלק מהעניין. בדרך כלל בסוג כזה של עסקים, אנחנו צריכים להרשים אחרים. נצטרך להזמין אנשים למשרד שלנו, בתקווה, למשל, לגייס משקיעים. בעתיד גם נרצה לפרוץ, למצוא שותפים ובסוף גם למכור. כדי שכל זה יקרה, אנחנו צריכים סביבת עבודה כמה שיותר מרשימה. זו הסיבה הראשונה שבגללה על הלוקיישן של המשרד אתם לא יכולים להתפשר. למעשה, הלוקיישן של משרדים לסטארטאפים חייב להיות בלב העניינים. הסיבה השנייה שבגללה צריך להשקיע במשרד עם לוקיישן מעולה, זו הנוחות שלכם. אתם בוודאי עובדים מסביב לשעון והדבר האחרון שתרצו זה לבזבז זמן בבוקר על פקקים. לכן, אם תוכלו לבחור משרד בלוקיישן שתוכלו להגיע אליו עם תחבורה ציבורית, מה טוב. הלוקיישן ישפיע גם על האפשרות ליצור קשרי עבודה פוריים. לכן חשוב מאוד לבדוק זאת, להגיע למקום ולראות האם המיקום נראה לכם מתאים.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למשרד? השאירו פרטים

משרדים לסטארטאפים חייבים להציע גמישות מרבית

דבר נוסף שמאפיין חברות סטארטאפ, הוא שהן כל הזמן משתנות. הרבה פעמים בתחילת הדרך חברה כזאת תהיה קטנה ועם מעט עובדים. עם זאת, ככל שהדברים יתפתחו, סביר להניח שיהיו לכם יותר עובדים. כתוצאה מכך תצטרכו משרדים גדולים יותר והדרישות שלכם ישתנו. לכן, בבואכם לחפש משרדים לסטארטאפים, כדאי יהיה גם לבדוק את הגמישות. האם תוכלו לשנות את החוזה בהתאם להתפתחות החברה? האם מדובר על משרדים בתל אביב שיש בהם חללים שונים לעבודה? רצוי מאוד לבדוק זאת, כי בסופו של דבר, אתם לא יודעים מה יהיה. לכן, אם תוכלו לשכור משרדים לסטארטאפים שבאמת אפשר לגדול ביחד איתם, מה טוב. חשוב לא פחות לוודא שאתם שוכרים משרד שיש בו תשתיות טובות. אתם לא באמת רוצים לעבוד במקום שהאינטרנט בו לא מספיק מהיר או שאין בו את כל הציוד שאתם צריכים. אם תשימו לב לכל הפרטים האלה, אין ספק שתצליחו למצוא את המשרד המושלם לחברה שלכם.

משרדים עם אווירה מתאימה

לבסוף, בהשכרת משרדים לסטארטאפים חשוב מאוד לשים לב גם לאווירה עצמה. כולנו יודעים שהאווירה שיש במשרד משפיעה על הכול. היא משפיעה על תפוקת העבודה של העובדים, על הקשר ביניהם ועל האנרגיה הכללית. בנוסף, אם אתם כבר שוכרים משרד בלב העיר, מה פתאום שתתפשרו על עיצוב בינוני? מגיע לכם לקבל תמורה מלאה על המחיר שאתם משלמים, וזה צריך לכלול את העיצוב. חשוב מאוד לבדוק, בין היתר, מה כוללים תנאי החוזה. למשל, האם תוכלו לעזוב את המשרד בכל הזדמנות? כמה זמן מראש צריך להודיע על כך והאם יש מגבלות אחרות? בסופו של דבר, חשוב מאוד גם להבין כמה אתם עומדים לשלם. יתרה מכך, כדאי גם לוודא שאתם מבינים מה בדיוק כלול במחיר. האפשרות של משרד שהמחיר שלו כולל הכול בהחלט יכולה לבוא בחשבון. זה נוח ביותר כי כך תדעו בדיוק כמה אתם עתידים לשלם על השכרת המשרד לחברת הסטארטאפ שלכם.