ראשי » IOT » למה צריך SHELLY בבית? עושים סדר בבתים חכמים

למה צריך SHELLY בבית? עושים סדר בבתים חכמים

בית חכם הפך כבר ממזמן לכלי שמשנה את החיים של כולנו. האפשרויות ליצירת מערכות בית חכם מבוססות על אביזרים חכמים וטכנולוגיות מתקדמות. כך שניתן לבצע התאמה אולטימטיבית לצרכי הבית שלכם בכל שלב בחיים. מערכת Shelly היא מערכת שיכולה לתת לכם תמיכה מותאמת אישית בתהליך היצירה של בית חכם. ולכן, מדובר על מוצר מאוד פופולרי עם נפח שוק שרק הולך וגדל. אז למה גם אתם רוצים את מוצרי Shelly בבית? כל הפרטים בכתבה הבאה.

החיים בבית חכם – הם חיים הרבה יותר נוחים ונגישים

כבר כמה שנים שכל מה שאנחנו יכולים לשמוע בתקשורת הדיגיטל בישראל, הוא הפיתוח של מערכת בית חכם. בילד אפ כל כך מטורף, אשר גורם לישראלים מהשורה להתעניין באפשרות להתקין מערכת זו בבית שלהם. קודם כל ולפני הכל מפני שאתם יכולים לשדרג את איכות החיים של כל בני הבית. ניהול מערכות הבית מתוך הטלפון הנייד, היא יכולת שמאפשרת לכם לשלוט תמיד בכל מה שקורה בבית. אם הילד שכח לכבות את האור, אתם מטפלים בבעיה בלחיצת כפתור. מעבר לכך, מדובר גם על מערכת שמשדרגת את ערך הנכס שלכם לטווח הארוך. מה שאומר שאתם בעצם משקיעים היום כדי לקבל תשואה עתידית ביום שבו תחליטו למכור את הבית. כך או כך, מערכת Shelly היא בהחלט גורם משנה מציאות חייהם של ישראלים רבים בשנים האחרונות.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

התאמת מבנה של בית חכם לצרכי המשפחה שלכם

מערכת Shelly מאפשרת לכם לבנות סביבת בית חכם. לא לכל משפחה יש את אותם הצרכים או יכולות כלכליות. ועל כן, המערכת מאפשרת לכם להתאים אביזרים חכמים מסוגים שונים לטובת השימוש הביתי. בין היתר, ניתן לעשות שימוש במוצרים כמו:

  1. דימר לתאורת לד – מפסק אחד קטן שעוזר לכם לשלוט בכל המנורות והנורות בבית המגורים. החל מהמטבח ועד לחצר הבית, הדימר מוריד את צריכת החשמל ועוזר לכם בפעולות הקטנות של היום יום.
  2. מערכת שליטה לדוד או תנור החימום – במקום להגיע הביתה ולבלות חצי שעה בהמתנה למים חמים, אפשר לשלוש בגופי החימום מרחוק. טכנולוגיה זו, מאפשרת גם ליצור לוחות זמנים קבועים, המתאימים להרגלי החיים שלכם. כך שאף פעם לא יחסרו לכם מים חמים.
  3. מפסקים חכמים לשליטה בתריסי הבית – זה הוא אולי אחד מהפתרונות הכי חשובים שיש למערכת Shelly להציע לכם. השליטה בתריסי הבית היא הגורם שמעניק לכם את תחושת הביטחון. אף אחד לא יכול לפרוץ לבית שלכם, ובטח שלא לגנוב ממנו, אם אתם שולטים מרחוק בתריסים. לכל צרה שלא תהיה, מפסק זה תמיד יגבה אתכם ואת בני הבית שלכם.

מערכת המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת

היתרונות של מערכת Shelly הם רבים ומגוונים. אבל אם יש דבר אחד שאתם באמת נהנים לנצל, הוא יהיה היכולות המתקדמות של אביזרים חכמים. בשנים הבאות, יותר ויותר אביזרים יהפכו לשימושיים ורלוונטיים לצרכן. כך שאתם תוכלו להרחיב את טווח השימוש במערכת, לתחומי חיים נוספים. לאט ובהתמדה, פעולות שגרתיות ויום יומיות, יהפכו לאוטומטיות. ואתם תוכלו להתרכז במשימות החשובות ביותר בחיים שלכם, מבלי שיהיו לכם חששות או הסחות דעת.