ראשי » בית חכם » תכנון בית חכם – מה הדרך הטובה לתכנן בית חכם?

תכנון בית חכם – מה הדרך הטובה לתכנן בית חכם?

כבר כמה חודשים שאתם חולמים להתקין מערכת בית חכם בבית המגורים שלכם. תהליך ההתקנה של בית חכם דורש התאמה של תשתיות הבית, כדי להתאים את המערכת לצרכים שלכם. אבל ברור לכם שאתם לא יכולים לבצע לבד את התהליך, ולכן חשוב למצוא אנשי מקצוע שיכולים לתת מענה. תכנון בית חכם יוצר תהליך התקנה ויורד לפרטי פרטים, ונותן תמונה מלאה על התוצר הסופי. כך שאתם, יכולים להאציל סמכויות בלי לחשוש לרגע ורק להנות מהתוצאות.

מה הוא בית חכם?

הבית החכם הוא בעצם כינוי כללי ורחב לכמה וכמה מערכות טכנולוגיות. המטרה של מערכות אלו היא להציע פתרון ממוחשב ואחיד, לצרכי ניהול משק הבית המודרני. מערכת בית חכם מבוססת על אוטומציה וסיסטמציה, לצד יכולות טכנולוגיות המאפשרות שליטה על כל מוצרי החשמל בבית. בקרת חשמל של התאורה, של מערכת המיזוג, של מערכות התריסים ושל עוד מגוון אלמנטים אחרים. כולם יקבלו מענה מהטלפון הנייד שלכם, ברגע שתבצעו התקנת מערכת בית חכם. תוכלו ליצור תזמון להפעלת מכשירים מסוימים, או להפעיל מרחוק את המכשור החשמלי שאתם צריכים. זו היא מערכת שנבנית בהתאם לשיקולי הבית שלכם. ולכן הדבר היחיד שעומד כרגע בינכם לבין ההצלחה של מערכת בית חכם בנכס שלכם, הוא הצורך לבצע התקנה מקצועית.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

על מה מבוסס תכנון בית חכם?

תכנון בית חכם כאמור, מבוסס על הבנת הצורך הקיים בבית בכל רגע נתון. ההיכרות שלכם עם דפוסי התנהגות חוזרים בשימוש במכשירי חשמל, תהיה השלב הראשון. אבל מיד לאחר מכן, צריך לרדת לרמה טכנית ולתכנן את המבנה של המערכת בבית. יועץ חשמל מנוסה, יבנה את תוכנית החשמל להתקנת מערכת בית חכם בנכס שלכם. התוכנית מבוססת על חישוב מתמטי של עומס הזרימה והמתח במערכת, חלוקת אספקה חשמל, שימוש בארקות חשמליות, ועוד. התוכנית תותאם למבנה הפנים של הבית ולאופציות שקיימות כיום במערכת החשמל. כמו גם לסוגי המכשירים שאתם מבקשים לחבר אל מערכת בית חכם. למשל, אם תרצו לחבר מערכת תריסים, צריך לדאוג גם לאספקת חשמל, אבל גם לחיבור בטיחותי של התריס למערכת. החשמלאי שאיתו אתם עובדים יציג את תוכניות העבודה לאדריכל או למהנדס הפרויקט. ובמידת הצורך השניים יבצעו יחד תיקונים חיוניים לטובת שיפור התוכניות של מערכת הבית החכם שלכם.

איך מוצאים את אנשי המקצוע הנכונים לתהליך העבודה?

כפי שאתם מתחילים להבין, לפני שאתם מתחילים תהליך תכנון בית חכם, חשוב להבטיח עבודה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. היום פועלים בשוק הישראלי נותני שירותים רבים בתחום החשמל עם התמחות בעולם התקנת מערכות בית חכם. אנשי מקצוע אלו, מכירים לעומק את המערכת ויודעים בדיוק איך לבצע את ההתאמה למבנה הבית שלכם. גם ברמה התיאורית וגם בביצוע העבודות בשטח. כמו כן, החשמלאים יוכלו ליצור שיתופי פעולה מקצועיים עם אנשי הצוות האחרים שמבצעים את השיפוץ בבית. לאורך השיפוץ הצוותים ייצרו את חלל המגורים האולטימטיבי, והנוח ביותר למשפחה ב2021. כך שהתמונה הכללית תהיה תמונה מקצועית מאוד וממוקדת מטרה. בסופו של יום אין לכם מקום למשחקים ואתם חייבים להיכנס לי לבית שלכם כאשר אתם בטוחים שמדובר על נכס בטיחותי לגמרי.